
وقتی کسی رو دوست داری که اونم دوستت داره، شبیه اینه که دو نفر یه کش رو از دو سر بکشن. حالا خدا نکنه یه طرف کم بیاره و اون کش رو رها کنه. طرف مقابل سیاه و کبود میشه اما همش فقط این نیست! چون یه بار سیاه و کبود شده، دیگه ترسیده. دیگه ریسک کشیدن اون کش رو به جونش نمیخره. سخت بها میده به احساسش و رها میکنه و میره. سرشو میندازه پایین و به کسی کاری نداره. چه بسا منتظره کسی بیاد و بهش پیله کنه و از انزوا درش بیاره. راستش وقتی طرف مقابلت هم مثل تو سفت و سخت داره کش رو میکشه، این بازی ارزش ادامه دادن رو ...
ادامه مطلب
اینو به یاد داشته باشآدم کسی رو که دوست داره، امتحان نمیکنه!همه آدما نقاط تیره دارنهمه آدما یه چیز مخفی تو زندگیشون هست که از همه مخفیش کردنبه قول حاج اسماعیل دولابی؛حتی اگه پاک ترین باغچه ها رو هم بیل بزنی، حداقل یه کرم توش پیدا میکنی!خودت هم از این قاعده مستثنا نیستی!پس اگه دوستش داری، هرگز امتحان...
ادامه مطلب